martes, 8 de mayo de 2018

TXANUTZA, LH-ko 6.mailakoen komikia

El alumnado de 6º curso de primaria, guiados por Aitor Garcia Burcio, el maisu gipuzkoano que realiza desde hace unos meses la reducción de 1/3 de jornada de la tutora del grupo (Monika Ahedo), ha realizado un innovador y excelente trabajo en  la asignatura de Natur Zientziak (Ciencias Naturales), transformando el tema de los seres vivos con la  elaboración de un cómic que el centro ha  editado recientemente con el título de "TXANUTZA" y que hoy os queremos presentar.

Tomando como objetivos principales la profundización en las diferentes características de los seres vivos,  trabajar la creatividad y experimentar y desarrollar lo aprendido; y  marcándose como objetivos transversales  trabajar tanto individualmente como en grupo y buscar información usando las TICs, han seguido un guión de cinco pasos, consistente en: 1º, decidir qué personaje   iban a  crear cada alumno o alumna; 2º, distribuir tareas; 3º, crear y mejorar los seres vivos; 4º, buscar, sacar y escribir las características de los seres vivos del cómic; y 5º, recopilar  los trabajos y  reproducirlo en un cómic.

El trabajo, aparte de  contar con la motivación extra del alumnado por la innovadora propuesta realizada por su maisu, ha tenido  una finalización de exquisitez que  se debe a la pericia de Aitor, que además de un    sobresaliente maisu es un extraordinario dibujante.

    TXANUTZA komikiaren ardatzak   

HELBURUA:
-                  Izaki bizidunen arloan dauden ezaugarri ezberdinak sakontzea.
-                  Sormena lantzea.
-                  Ikasitako garatu eta esperimentatu.
BESTELAKO HELBURUAK:
-                  Banakako lana lantzea. (izaki biziduna)
-                  Lan taldea lantzea. (komikia)
-                  Informazio bilketa TIC bitartez.
GIDOIA:
1.               Erabaki gure pertsonaia. (aste bat)
2.               Sakanabatu bakoitzaren bete beharrak. (aste bat)
3.               Izaki bizidunak sortu eta hobetu. (4 aste)
4.               Izaki bizidunen ezaugarriak bilatu, atera eta idatzi. (4 aste)
5.               Egindako lana bildu eta komikian islatu. (1-2 aste)

1. Izaki bizidunen gaia hasi baino lehenago idea planteatu eta irudikatu.
2. Gaia oso zabala zenez ikasle bakoitzari lan zehatz bat egitea bidali zitzaion (auto-hautaketaren bitartez), esaterako; erreinu zehatz bat lantzea edo izaki bizidunen paisai bat irudikatzea.
3. Behin izaki biziduna kokatuta, ikasle bakoitzak (irakaslea barne) informazio bilketa egin behar zen. Horretarako, ordenagailuak, hiztegiak, entziklopediak eta abar erabili ziren. Gero, hori batuta ikasle bakoitzak bere garunean sortutako izakia sortu behar zuen. Irakaslea aldiz, marrazkiak ikusi, jaso eta hobetu egin behar zituen.
4. Izaki bizidun bakoitza sortutakoan ikasle bakoitzak bere izakiaren ezaugarriak asmatu egin behar zituen.
5. Irakasleak erakutsi behar zuen nolako izango zen komikiaren konposaketa eta gelan erakutsi. Dena adostatukoan komikia bukatutzat ematen da.


No hay comentarios:

Publicar un comentario

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...